Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Véletlenül rossz modellt / méretet rendeltem. Mit csináljak?

A megvásárolt termék visszaküldését a csomag átvételétől számított 30 napon belül van lehetőséged érvényesíteni. Elállási szándékod a kapcsolatnál megadott elérhetõségeken kell jelezned.Elállás esetén a szolgáltató legkésõbb 14 napon belül fizeti vissza a fogyasztó által kifizetett összeget.

1. Cserélnéd a terméket:

A megvásárolt termék visszaküldését a csomag átvételétől számított 30 napon belül van lehetőséged érvényesíteni.

20,000 Ft feletti megrendelés esetén az első csomagcsere ingyenes.

A csomagcsere szolgáltatásunkat nem vagy köteles igénybe venni, amennyiben magad szeretnéd megoldani a termék visszajuttatását ügyfélszolgálatunkra, küldj egy e-mailt, neved, megrendelési számodat és azt, hogy milyen termékre szeretnéd cserélni.

Amennyiben magad kívánod központunkba visszaküldeni megrendelésed,akkor a visszaküldendő terméket kérjük NE utánvéttel add fel.

A portós küldeményeket nem áll módunkban átvenni.

Vevőszolgálat címe: Karosinpex kft 8808 Nagykanizsa Vadrózsa u.2  

Csomagcsere igényléséhez küldj egy e-mailt a csomagcsere[kukac]topmarka[pont]hu e-mailcímre. Az e-mailbe írd bele a megrendelésed számát, a nevedet és, hogy milyen másik termékre szeretnéd cserélni.

A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. fehérnemű, fürdőruha).  

A termék dobozára kérjük ne ragassz, ne írj semmit. Csomagold be és az extra csomagolóanyagon tüntesd fel a szállítási címet. Kérjük vedd figyelembe, hogy  csak a viseletlen, eredeti csomagolásban visszaküldött, kifogástalan állapotú cipőt tudjuk cserélni.  A terméknek ugyanabban az állapotban kell lennie, mint ahogy kiszállításra került, tehát nem viselt, folt, pecsét és szakadás nélküli  

2. Amennyiben elállsz a vásárlásodtól a csomag átvételétől számított 30 napon belül jogosult vagy indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött,  jogosult vagy 30 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. A megrendelés visszaigazolása és a termék átvétele közötti időszakban is van lehetősége írásban (e-mailben) a szerződéstől (megrendelés) elállni. Az elállási/felmondási határidõ az attól a naptól számított 30 nap elteltével jár le, amelyen te vagy a te általad megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha elállási/felmondási jogoddal élni kívánsz, elállási/felmondási szándékodat tartalmazó egyértelmű nyilatkozatod köteles vagy eljuttatni az alábbi e-mail címre: info[kukac]topmarka.hu[pont)hu (e-mail küldéséhez kattintson a címre!).
Ebből a célból felhasználhatod a mellékelt elállási nyilatkozat-mintát is. Határidőben gyakorolod elállási jogod, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldöd elállási nyilatkozatod.
Elállási nyilatkozat-minta:
Címzett: Karosinpex Kft. 8808 Nagykanizsa Vadrózsa utca 2
Alulírott ....kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében

Megrendelésszám:
A termék cikkszámát és nevét kérjük írja ide:
Átvétel idõpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
Kelt :

Az elállás joghatása: Ha elállsz ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatod kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általad teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottál.) A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy nem igazoltad, hogy azt visszaküldted.A kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. köteles vagy számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatod közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldöd a terméket.

A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

A cipős doboz nem csomagolóanyag, hanem a termék része, rajta szerepelnek a termék egyedi azonosítói.Kérjük gondosan csomagolja be csomagolóanyaggal! Bizonyára Ön sem örülne, ha az Ön által megrendelt terméket egy leamortizálódott, összeragasztózott csomagolásban kapná meg a webáruháztól. Kérjük ezt a doboz feladásánál vegye figyelembe!

Amennyiben mégis a terméket valaki hordott, viseletes állapotban küldi vissza részünkre és ezek után nem hajlandó megfizetni az amortizációs díjat, úgy jogi útra fogjuk követeléseinket érvényesíteni a szerződést megszegőkkel szemben.

 

2. A cipő meghibásodott:

A szavatossági időtartam 2 év. Ez az időtartam két részre tagozódik. Az eladást követő első hat hónapban bekövetkező meghibásodás esetén a törvény szerint automatikusan fel kell tételezni, hogy a hiba a termékben az eladáskor már benne volt. Ha ezzel az eladó nem ért egyet, neki kell bizonyítania, hogy a meghibásodás később, a vásárló valamely hibájából keletkezett. A hatodik hónaptól kezdve a kétéves időtartam végéig bejelentett reklamáció esetén, ha az eladó nem ért egyet a vásárló reklamációjával, a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a meghibásodás oka már az eladáskor benne volt a termékben.

A fogyasztót a vásárláskor megilleti a szavatosság (Ptk 305-311. §). A szavatosság az eladó részére törvényi kötelezvény, amelyet nem szabad összetéveszteni a jótállással (garanciával), amely a szavatossági jogokon túl vállalt, meghatározott tartalmú önkéntes (vagy kötelezően vállalandó) kötelezettség a terméket eladó részéről.

A fogyasztói kifogással visszaküldött termékhez a letölthető és kinyomtatható jegyzőkönyvet kérjük kitölteni (Fogyasztó neve, címe, Fogyasztó által érvényesíteni kívánt igény, Hiba leírása rubrikákat), és ezt kérjük mellékelje a termék számlájával, használati és kezelési útmutatójával együtt visszaküldéskor.

Jegyzőkönyv (a letöltéséhez kérjük kattints ide!)

Juttasd el a meghibásodott terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a garancia lejárati napjáig ügyfélszolgálatra: Karosinpex Kft. 8808 Nagykanizsa, Vadrózsa u. 2.
Javasoljuk, hogy mielőtt a terméket visszaküldenéd a Topmarka részére, e-mailben vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (info[kukac]topmarka[pont]hu)
A meghibásodott termék Topmarka részére történő visszajuttatásának költsége a vevőt terheli, portós küldeményeket az Topmarka nem vesz át.

Garanciális probléma esetén, a terméket kérjük a vevőszolgálat címére az alábbi adatok megadásával postázd el:
-hiba leírásával
-vásárlást igazoló számlával
-garancia papírral
-a rendelési szám feltüntetésével

Azt követően, hogy a termék megérkezett ügyfélszolgálatunkra munkatársunk megkezdi az ügyintézést, és felveszi veled a kapcsolatot a javítás vagy csere befejezésekor.

A javított vagy hibás terméket szállítási költség felszámítása nélkül visszaküldjük az címedre. Amennyiben azonban a terméket bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége is a megrendelőt terheli.

 

3. Mekkora szállítási költségre számíthatok?

Szállítási díjak:

5,000 Ft alatti megrendelésnél 1,490 Ft

5,000-20,000 Ft-ig 990 Ft

20,000 Ft felett INGYENES A SZÁLLÍTÁS!

20,000 Ft feletti megrendelésnél az első csomagcsere ingyenes!

Minden további csomagcsere 1,490 Ft

Csomag visszaszállítás elállás esetén futárral háztól-házig 2,490 Ft

 

4. Fizetési módok

Készpénzzel átvételkor: Fizetés az áru átvételekor készpénzben a futárnak közvetlenül vagy a futárnál személyesen bankkártyával. Ez utánvétnek minősül!

Bankkártyával: a weboldalon a bankkártyás fizetési lehetőséget választva a megrendelés véglegesítésekor átírányításra kerül a Simple biztonságos fizetési oldalára, ahol a bankkártyadatok megadása után, amennyiben a fizetés sikeresen megtörtént visszairányításra kerül a webáruházba, ezzel a fizetés és a megrendelés befejezettnek tekinthető.

Előreutalással: a rendelés véglegesítése után a webáruház kiírja a bankszámlaszámot, ahova netbankján keresztül kell elutalnia a rendelés értékét, a képernyőn ugyancsak megjelenő rendelésszámot a közlemény rovatba beírva.

Bankszámlaszám:
Karosinpex kft MKB Bank 10300002-10467313-49020019, IBAN: HU74 1030 0002 1046 7313 4902 0019 Bankkártyás fizetés és előreutalás esetén a szállítás minden esetben csak a pénz bankszámlánkon való megjelenése után indul meg!

 

5. Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

A raktáron található termékek szállítási ideje, munkanapokon 12 óráig leadott rendelés esetén a következő munkanap. Amennyiben 12 óra után történik a rendelés leadása, a kiszállítás 48 óra alatt történik meg.
A raktárkészlet függvényében ettől eltérhet a tényleges teljesítési idő, amennyiben a megrendelt termék külső raktárból érkezik akár 4-7 nap is lehet. Ezt a megrendeléskor feltüntetjük a termék a lapján.

Hétvégén, munkaszüneti napon kiszállítás nincs.

 

6. Rendelhetek-e Magyarország határain kívüli címre?

Nem, jelenleg csak az ország határain belül szállítunk.

7. Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?

A szállítás nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a munkahelyeden tudod fogadni a futárt, nyugodtan add meg azt a címet!

A pontos szállítási időről sms-ben és e-mailben értesít a DPD vagy a GLS futárszolgálat.

 

8.A termék ára megváltozott a rendelés és a kiszállítás közt. Melyik árat kell kifizetnem?

Minden terméket a megrendelés pillanatában érvényes áron számlázunk ki.

 

9.További kérdéseim lennének, hol kaphatok választ?

Részletes tájékoztatást kapsz az  e-mailben az nfo[kukac]topmarka[pont]hu
Az ügyfélszolgálat hétfőtől-Péntekig munkanapokon 8-16 óráig elérhető a +36 93 999 322 telefonszámon

Az oldal tetejére